П`ятниця, 10.04.2020, 08:03

Кибинська ЗОШ І-ІІІ ст.

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради

ЯК ВЧИТИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ?

 

Методи навчання обдарованих дітей мають відповідати:

Своїм основним завданням- надання допомоги обдарованим дітям в отриманні знань, умінь і навичок.

Рівню інтелектуального та соціального розвитку дитини, різним вимогамі можливостям,

виявленню основного та послідовного варіанту розвитку здібностей дитини;

Творчі методи під час викладання предметів націлені на:

 визнання раніше невизнаних або невикористаних можливостей;

повагу до  бажання самостійно працювати ;

вміння стримуватися від втручання в процес творчої діяльності;

 

 

ОБДАРОВАНІ ДІТИ (ПАМ’ЯТКА)

 

У роботі із здібними та обдарованими дітьми рекомендується:

  1. Проявляти індивідуальний підхід до навчання.
  2. Під час занять чітко контролювати досягнуті результати та давати завдання підвищеної складності, створювати ситуації самоаналізу , самооцінки, самопізнання.
  3. Залучати до роботи по розробці та впровадженню власних творчих задумів та ініціатив. Створювати ситуації вільного вибору й відповідальності за обране рішення.
  4. Постійно розширювати коло пізнавальних інтересів, збагачувати особистий досвід дитини,
  5. Використовувати творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів масових заходів,відкритих семінарських занять,свят.
  6. Під час опрацювання програмового матеріалу залучати до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань,створювати розвиваючі ситуації.
  7. Активно залучати до участі в районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах,змаганнях,виставках.
  8. Відзначати досягнення вихованців,підтримувати та стимулювати активність,ініціативу, пошук.
  9. Пропагувати творчі здобутки гуртківців на сторінках стінгазет,районної преси, радіо.
  10. Пам’ятати,що « …учень –це не посудина, яку слід наповнювати, а факел, який треба запалити» ( К. Ушинський ).

 

ТЕСТ « НЕ ПРОГАВ ВУНДЕРКІНДА»

 

Кожна дитина приходить у цей світ ,щоб творити своє життя ,знайти себе.

У цьому може допомогти такий тест:

  1. Ваша дитина навчилася рано до шестирічного віку читати:

          самостійно-7 балів;

          за допомогою когось-5 балів;

  1. Читає багато книг , причому досить швидко-2 бали;
  2. Сама, або за допомогою когось зацікавилася словниками та енциклопедіями-2 бали;
  3. Легко навчилася читати , але відчуває труднощі під час читання -1 бал;
  4. Навчається, зазвичай, за закритими дверима, а друзів має старших за себе-2бали;
  5. Розмовляє  зі старшими на рівних -2 бали;
  6. Ставить багато різних каверзних запитань ,інколи заганяючи дорослих  у глухий кут-2 бали;
  7. Має готові відповіді ,навіть,на несподівані запитання -1 бал;

9. Інколи неуважна, але завжди вміє робити цікаві цікаві повідомлення -2 бали;

10. Із задоволенням вступає в бесіду про навколишній світ, дає власну оцінку суспільним явищам;

11. Одноманітні справи (миття посуду,легкі навчальні вправи) викликають нудьгу-1бал;

12. Чутлива до несправедливості ,навіть якщо це не стосується її особисто-2 бали;

13. Має багатий мовний словниковий запас і вміло застосовує під час спілкування  різні терміни-2 бали;

14. Любить складні ігри, які вимагають кмітливості -1 бал;

15. У ранньому віці цікавиться тим,що вивчають старшокласники-1 бал;

16. Любить різні заняття ,причому хоче робити все самостійно;

17. ЇЇ цікавить Всесвіт,вона цікавиться питаннями світобудови, давньою історією-2 бали;

18. У школі навчається без особливих зусиль, швидко схоплює матеріал та має власну думку з багатьох питань-2 бали;

19. Має розвинуте почуття сприймання музики,образотворчого мистецтва, в усьому знаходить гармонію;

Якщо дитина набрала від 10 до 13 балів це свідчить про те, що ваша дитина має певні здібності,а тому вам слід потурбуватися про те,щоб організувати навчання та спрямувати розвиток її здібностей.